Izgalmas, új megmérettetés előadónak, résztvevőnek egyaránt, az egész napos online Brand Tervező nap!

Előadásomban a Home office-ról, valamint a helyzet szülte új szerepekről fogunk beszélni. Hogyan legyünk egyszerre otthon szülők és felelősségteljes munkavégzők, cégvezetők.

A teljes előadásom anyaga témakörönként elérhető a Facebook oldalamon.

Hálásan köszönöm Pálfi Évinek a felkérést!

Bővebben Pálfi Éviről

 

Pálfi Éva

brandstylist iparművész, női marketing szakértő, a B2W alapítója

www.palfieva.hu
www.b2w.hu
https://linktr.ee/palfieva

Könyvei:

Stílusos Márkastratégia
Vállalkozásból Világmárka
Marketing Nőknek – Hogyan adj el NŐKNEK B2W?

1998-ban végzett a MOME Iparművészeti Egyetemen, majd lett kreatív igazgató számos hazai piacvezető cégnél. Nem csak művészkedik, tervez, hanem üzletasszony is, saját cégével és márkájával megreformálta a hazai divatot. Éva vizuális marketinget tervez 22 éve elsősorban olyan cégeknek, akik nőknek adnak el.

Nem csak tervez, de tanítja is cégvezetőknek, nagyvállalati döntéshozóknak, marketingeseknek, kivitelezőknek azt, hogy hogyan lehetnek márkájukkal stílusosak, sikeresek és eredményesek a női fogyasztóknál.

2018-ban hozta létre a B2W Női Célpiacra fókuszáló marketing kommunikációt. Hisz abban, hogy az okos marketingkommunikációnak társadalmi haszna van. 
A B2W fókuszában a 21. századi nők élettani, biológiai és érzelmi megismerése áll, ezért folyamatosan kutatja és elemzi szokásaikat, élethelyzetüket annak érdekében, hogy a B2W tudatos cégek marketingkommunikációja támogassa és segítse a nőket az előttük álló kihívásokkal való megbirkózásban, a nekik szánt termékek és szolgáltatások közti választásban, és hogy számukra a vásárlást egyszerűbbé, megnyugtatóvá, biztonságossá, de egyben a mindennapokból kiszakító élménnyé is tegye.
A B2W legjelentősebb szakmai csúcstalálkozója a B2W Fesztivál, mely évente kerül megrendezésre – 2019-ben elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Marketing Gyémánt díját.